Podsumowanie działań projektowych w okresie pandemii
W ramach realizacji zadań projektowych w II semestrze roku szkolnego, uczniowie biorący udział w projekcie Erasmus + Proper Relationships: Online and Offline opracowali 2 gazetki ścienne. Pierwsza z nich dotyczyła rezultatów współpracy krajów biorących udział w projekcie Erasmus + (The Results of Our International Cooperation), natomiast druga prezentowała temat bezpiecznego korzystania z Internetu (How To Be Safe Online?). Ponadto, Hubert Bzdyra z kl. 2TP5 zmontował filmik, dotyczący problemu nękania i zastraszania, w którym została wykorzystana grafika wykonana przez Marlenę Komadę z kl. 2TP5. Kolejnym zadaniem było opracowanie ankiety na temat rozumienia problemu zastarszania z punktu widzenia ofiary oraz świadków takiego zdarzenia. O napisanie ankiety zostali poproszeni uczniowie z klas: 3TI, 3TM, 3TE oraz 4Sa. Ogólnie ankietę napisało 51 uczniów, a przygotowały ją panie Agnieszka Złamańska, Ewelina Pyć oraz Anna Pluta.
Owoce pracy naszej grupy projektowej zamieszczone zostały zarówno na platformie eTwinnig, jak i na kanale youtube projektu Erasmus + Proper Relationships: Online and Offline.